Brand Management Group – hvem er vi?

Vi er en nettverksorganisasjon som danner uformelle, ad-hoc-orienterte samarbeidsstrukturer knyttet til spesifikke kundeleveranser.

Vi tror forskjellige miljøer og spisskompetanser i samarbeid mot et felles mål - er den beste metoden for å skape innovative løsninger.

Nettverksorganiseringen gjør oss meget fleksible og tilpasningsdyktige ihht de utfordringer som skal løses – og vi oppnår en sunn kostnadsstruktur da lønninger ikke betales når kompetansen i nettverket ikke er i bruk.

Hvem er du? 3 eksempler på hvordan vi kan bistå (bedre enn de fleste)

1. Du ser at endring forvitrer din nåværende forretningsmodell eller stiller helt nye krav. Vi designer nye forretningsmuligheter og forankrer fornyelse som del av hvordan du driver din organisasjon.

2. Du fornemmer at du mister kontroll på dine kunderelasjoner. Vi redesigner og forsterker merkevaren – internt og eksternt.

3. Du forstår at den eneste kjernekompetanse er kompetanse. Vi designer kunnskapsbaserte strategier – og sørger for å konvertere kompetanse til forretning.

Alle utfordringer og prosesser løser vi i tett og inspirert samspill med deg og dine medarbeidere.

Menneskene

terje-passbilde

Terje Sand

Terje er innovasjonsarkitekt i Brand Management Group. Terje har lang erfaring innen strategi og kundeorientering og har jobbet med en rekke ledende merkevarer innen bank, finans, telekommunikasjon og industri.

Kontakt Terje: +47 911 11 900
terje@brandmanagement.no | Last ned CV

sidsel-passbilde

Sidsel Lie (samarbeidspartner)

Sidsel har lang erfaring fra reklame- og designbyråer og hun er en god samarbeidspartner på hel- eller delprosesser innen merkevareledelse; merkeanalyse, strategisk plattform, navn og visuell identitet, merkekonsept, posisjonering og merkearkitektur.

Kontakt Sidsel: +47 913 32 914
sidsel.lie@designsyn.noLast ned CV



Peter Gulbrandsen (samarbeidspartner)

passbilde-peter

Peter er Sivilarkitekt og har opplevelsesøkonomien, opplevelsessentra og tredimensjonale arenaer for opplevelser som spesialområde. Peter har mangeårig erfaring i design, prosjektering og gjennomføring av utstillinger i inn- og utland.

Kontakt: +47 908 98 002
peter@brandmanagement.noLast ned CV.
..


Patrick Verde (samarbeidspartner)

passbilde-patrickPatrick er instituttleder ved Institutt for Innovasjon og kreativt entreprenørskap ved Markedshøyskolen. Han er utdannet ved Pedagogisk Forskningsinstitutt ved Universitetet i Oslo og Fakultet for Philosophi ved Maximilian Universitet i München. Han har mange års erfaring som rådgiver innen strategiutvikling, organisasjonsstruktur, kunnskapsledelse og endringsledelse.

Kontakt: +47 901 77 770 | patrick.verde@c-k.no

.
Bente Vindedal (samarbeidspartner)

Bente Vindedal er sosiolog og har mer enn 20 års erfaring som konsulent. Hun har særlig arbeidet med organisasjonsanalyse, utredning og evaluering med sikte på forbedret kvalitet, effektivitet og styring. Hun har inngående kjennskap til offentlig sektor og til statlig og kommunal virksomhet og forvaltning. Bente har kompetanse innen samfunnsvitenskapelig metode generelt, og bred erfaring med anvendt undersøkelsesmetodikk fra ulike kartleggings- og evalueringsoppdrag.


Kontakt: +47 918 69 825 | bente@brandmanagement.noLast ned CV

.

Merete Lütken (samarbeidspartner)

Merete har arbeidet med strategi, merkevarebyggig, kommunikasjon og kundeorientering i 20 år. Hun har blant annet vært med på å bygge opp og videreutvikle sterke merkevarer som BI, Norges Markedshøyskole, Volvat Gruppen og NRK. Merete driver i dag eget konsulentselskap innenfor styrearbeid, strategi, merkevare og kommunikasjonsrådgivning.

Kontakt: +47 900 32 893 | merete@pargas.noLast ned CV


passbilde-kenneth

Kenneth Hansen (samarbeidspartner)

Kenneth har mange års erfaring som kreativ leder i reklamebransjen. Han har også vært bidragsyter som designer, ide- og medforfatter av mange spennende bøker. For tiden er Kenneth brennende engasjert i oppstarten av selskapet Lovechild, et rådgivningsmiljø som utstråler energi og samhandling.

Kontakt: +47 908 56 014
kenneth@lovechild.noLast ned CV


Visdomsord

The gap between vision and current reality is also a source of energy. If there were no gap, there would be no need for any action to move towards the vision. We call this gap creative tension. — Peter Senge

Motta nyhetsbrev