Brand Management Group – hvem er vi?

Vi er en nettverksorganisasjon som danner uformelle, ad-hoc-orienterte samarbeidsstrukturer knyttet til spesifikke kundeleveranser.

Vi tror forskjellige miljøer og spisskompetanser i samarbeid mot et felles mål - er den beste metoden for å skape innovative løsninger.

Nettverksorganiseringen gjør oss meget fleksible og tilpasningsdyktige ihht de utfordringer som skal løses – og vi oppnår en sunn kostnadsstruktur da lønninger ikke betales når kompetansen i nettverket ikke er i bruk.

Hvem er du? 3 eksempler på hvordan vi kan bistå (bedre enn de fleste)

1. Du ser at endring forvitrer din nåværende forretningsmodell eller stiller helt nye krav. Vi designer nye forretningsmuligheter og forankrer fornyelse som del av hvordan du driver din organisasjon.

2. Du fornemmer at du mister kontroll på dine kunderelasjoner. Vi redesigner og forsterker merkevaren – internt og eksternt.

3. Du forstår at den eneste kjernekompetanse er kompetanse. Vi designer kunnskapsbaserte strategier – og sørger for å konvertere kompetanse til forretning.

Alle utfordringer og prosesser løser vi i tett og inspirert samspill med deg og dine medarbeidere.

Michael Brito is in town – 24. april på Felix

“Your brand – the next media company…” er Michael Brito sitt veddemål om the future of marketing

Michael Brito – for første gang i Norge - deler sine veddemål om the future of marketing på Felix 24 april. Andre vedder annerledes!

Ta med et par av dine kolleger – hør og diskuter hvor og hvordan ledere, markedsførere, og forretningsutviklere bør plassere  veddemålene fremover for vekst og utvikling.

Se programmet og meld deg på http://tiny.cc/FutureOfMarketing

Garantert temperatur, interessant , foruten verdifull net working.

Har du ti minutter til overs bør du ta en titt på hvordan Museum of Art så for seg medielandskapet i 2014. De var ikke langt unna – kjør video http://epic.makingithappen.co.uk/

 

 

 

 

 

Du kan dele dette innlegget:
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Digg
  • email
Skriv en kommentar




Visdomsord

It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. If you think about that, you’ll do things differently — Warren Buffet

Motta nyhetsbrev