Brand Management Group – hvem er vi?

Vi er en nettverksorganisasjon som danner uformelle, ad-hoc-orienterte samarbeidsstrukturer knyttet til spesifikke kundeleveranser.

Vi tror forskjellige miljøer og spisskompetanser i samarbeid mot et felles mål - er den beste metoden for å skape innovative løsninger.

Nettverksorganiseringen gjør oss meget fleksible og tilpasningsdyktige ihht de utfordringer som skal løses – og vi oppnår en sunn kostnadsstruktur da lønninger ikke betales når kompetansen i nettverket ikke er i bruk.

Hvem er du? 3 eksempler på hvordan vi kan bistå (bedre enn de fleste)

1. Du ser at endring forvitrer din nåværende forretningsmodell eller stiller helt nye krav. Vi designer nye forretningsmuligheter og forankrer fornyelse som del av hvordan du driver din organisasjon.

2. Du fornemmer at du mister kontroll på dine kunderelasjoner. Vi redesigner og forsterker merkevaren – internt og eksternt.

3. Du forstår at den eneste kjernekompetanse er kompetanse. Vi designer kunnskapsbaserte strategier – og sørger for å konvertere kompetanse til forretning.

Alle utfordringer og prosesser løser vi i tett og inspirert samspill med deg og dine medarbeidere.

Gratis workshop for programvaresektoren 3.juni

IKT Norge og ressursnettverket FriNett arrangerer i samarbeid med innovasjonsnettverket eMatch.no, Brand Management Group og Symphonical en gratis workshop for programvaresektoren generelt og fri programvare spesielt 3.juni.

Helhetlig innovasjon er samspill mellom gjennomtenkte forretningsmodeller og veldefinerte innovasjonsprosjekter med riktige partnere. Det er tid for å flytte fokus fra å finne på nye ting til å skape ny verdi.

Ny teknologi, digitalisering, globalisering, demokratisering er noen megatrender som forvitrer og ødelegger mange eksisterende forretningsmodeller. Se blant annet til musikkindustrien og forlagsbransjen – men også i økende grad hele IKT sektoren. I følge IBM’s Global CEO studie er innovasjon i forretningsmodeller en nøkkeldifferensiator for toppledere verden over.

Benytt sjansen til å lære mer om et verktøy og metodikk som har potensialet i å skape et felles språk og igangsette verdifulle helhetlige prosesser om innovasjon i forretningsmodeller – til anvendelse i egen virksomhet. Det vil bli en praktisk workshop i utvikling av gode forretningsmodeller for programvareleverandører. Du vil få presentert et metodeverk samt praktiske cases med den hensikt å sette spørsmålet høyt på agendaen – i tillegg skal vi ha det morsomt!

Terje Sand er Managing Partner i Brand Management Group, arbeider i det daglige med slike spørsmål og var deltager i crowdsourcing gruppa som forfattet boka Business Model Innovation – les mer om boka her

PS! Hvis ikke din virksomhet arbeider med å innovere egen forretningsmodell – kan du være ganske sikker på at det finnes et par jenter i en garasje som jobber med saken…

Påmelding

Påmelding innen fredag 28.5.2010 til Elisabeth Aas. Begrenset antall deltakere.

Påmeldte som ikke møter uten å gi beskjed må betale kr. 500.

Spørsmål kan rettes til Bård Krogshus, FriNett.no – tel: 95855555.

Arrangementet er støttet av Forskningsrådet, VERDIKT-programmet gjennom Ressursnettverk-satsningen.

Du kan dele dette innlegget:
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Digg
  • email
Skriv en kommentar




Visdomsord

Mainstream thinking is the enemy of innovation — Terje Sand

Motta nyhetsbrev