Brand Management Group – hvem er vi?

Vi er en nettverksorganisasjon som danner uformelle, ad-hoc-orienterte samarbeidsstrukturer knyttet til spesifikke kundeleveranser.

Vi tror forskjellige miljøer og spisskompetanser i samarbeid mot et felles mål - er den beste metoden for å skape innovative løsninger.

Nettverksorganiseringen gjør oss meget fleksible og tilpasningsdyktige ihht de utfordringer som skal løses – og vi oppnår en sunn kostnadsstruktur da lønninger ikke betales når kompetansen i nettverket ikke er i bruk.

Hvem er du? 3 eksempler på hvordan vi kan bistå (bedre enn de fleste)

1. Du ser at endring forvitrer din nåværende forretningsmodell eller stiller helt nye krav. Vi designer nye forretningsmuligheter og forankrer fornyelse som del av hvordan du driver din organisasjon.

2. Du fornemmer at du mister kontroll på dine kunderelasjoner. Vi redesigner og forsterker merkevaren – internt og eksternt.

3. Du forstår at den eneste kjernekompetanse er kompetanse. Vi designer kunnskapsbaserte strategier – og sørger for å konvertere kompetanse til forretning.

Alle utfordringer og prosesser løser vi i tett og inspirert samspill med deg og dine medarbeidere.

Rapport – Studietur i Silicon Valley

googleI regi av Forum for Åpen Innovasjon var Brand Management Group på studietur i Silicon Valley for å lære av verdens ledende innovatører. Vi besøkte virksomheter som Doblin Inc., Intuit, IDEO, Google, Cisco, SRI Consulting Business Intelligence, og Haas School of Business (University of California, Berkley). Den vedlagte rapporten gir en oppsummering av erfaringer og impulser – kall det gjerne key learning points fra studieturen.

På en uke fikk vi inspirasjon og kunnskap fra virksomheter lokalisert i hjertet av Silicon Valley – både konkrete læringspoenger og ideer som stimulerte til fortsatt nytenking i lang tid tremover!

Last ned rapporten her

Brand Management Group er initiativtaker til Forum for Åpen Innovasjon. Forumet har tatt mål av seg å bli Norges ledende kraftsenter omkring åpen innovasjon. Forumet bestør av en rekke av Norges ledende Innovatører. Høres dette interessant ut for din bedrift?

Ta kontakt med;
Terje Sand
Managing Partner
Brand Management Group
Telefon: 911 11 900
E-post: terje@brandmanagement.no

Du kan dele dette innlegget:
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Digg
  • email

Visdomsord

The designer’s purpose is to stimulate curiosity, amusement and affection. — Achilli Castilgioni, Alessi

Motta nyhetsbrev